Svaki kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini iz bilo kog razloga u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Jedini preduslov je da roba nije korišćena i da je originalno zapakovana i vraćena u pakovanju u kom je isporučena i sa fiskalnim računom i zapisnikom koji dobijate uz svaku pošiljku.
Prolinetech je odgovoran za nesaobraznost ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine, od dana prelaska rizika na kupca. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Kod prodaje polovne robe (OUTLET), prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od 1 (jedne) godine.
Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti prilikom montiranja rezervnog dela. Pravo na saobraznost kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda, kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača.
Ukoliko želite da podnesete zahtev za reklamaciju, to možete učiniti putem mejla info@prolinetech.rs . Izuzetno je bitno da svi podaci budu tačno popunjeni, kako bi se ubrzao i olakšao prosec razmatranja reklamacije. Zahtev za reklamaciju podnosite samo isključivo u slučaju mehaničkog/fizičkog oštećenja (nesaobraznosti) proizvoda. Ukoliko vam je isporučena pogrešna roba, koju niste uopšte poručili, molimo vas da nas kontaktirate putem telefona ili mejla koji se nalazi u delu „kontaktirajte nas“.
Vaš zahtev za reklamacijom biće uzet u razmatranje u najkraćem mogućem vremenskom periodu i odgovor ćete dobiti pisanim ili elektronskim putem od službe za reklamacije, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana podnošenja zahteva. Odgovor na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se uvažava reklamacija ili ne, kao i obrazloženje, konkretan predlog i rok za rešavanje. Rok ne može da bude duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju odbijanja reklamacije prodavac je dužan da:
– pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije, obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije.
– da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Troškovi slanja prilikom vraćanja se računaju na osnovu veličine i mase paketa koji kupac vraća po cenovniku kurirske službe po kojoj se šalje. Trošak transporta prilikom povrata ili zamene robe snosi Prolinetech.
Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Reklamacija oštećenog paketa
Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, potrebno je da odmah od kurira tražite da napravi reklamacioni zapisnik. Na osnovu njega ostvarujete pravo na refundaciju štete od strane kurirske službe. Ako je paket fizički oštećen, pred kurirom ga otvorite i slikajte ga, da bi imali nepobitan dokaz o oštećenju robe. U slučaju da se kurir protivi, pozovite nas, a mi ćemo odmah kontaktirati centralu kurirske službe. Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i ostavi Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument pomoću koga možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu. Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovalo.
Povrat novca
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, od dana zaključenja ugovora o kupovini, bez navođenja razloga i dodatnih troškova. Prilikom povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih u ispravnom i nekorišćenom stanju, sa fiskalnim računom i svom pratećom dokumentacijom, uredno popunjenom. Direktne troškove vraćanja robe u slučaju odustanka od porudžbenice snosi Prolinetech. U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, Prolinetech će po prijemu vraćene robe, a nakon konstatacije komisije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, bez odlaganja izvršiti povrat sredstava kupcu.
U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.
Evidencija primljenih reklamacija
Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača. Prodavac je dužan da potrošaču bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca salje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Kompanija Prolinetech će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informisanja o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.